2012. december 18., kedd

Óóh, díjat kaptam;):DD

Köszönöm, köszönöm, köszönöm♥

Mivel már nem először kapom ezt a díjat, ezért most már kirakom, de lehet, hogy tök önző dög vagyok, de én nem küldöm tovább senkinek...:( Ugye nincs hari?:) De a kérdésekre válaszolok;)


Leától kaptam, nagyon szépen köszönöm, neki is küldöm vissza;)

11 dolog magamról: 

1. Imádok csokit enni. (amit most persze tilos:D)
2. Félek a szörnyektől. (főleg az ágyam alatt bujkálótól) 
3. Ha állat lennék biztos, hogy gyík lennék, hogyha valaki leszakítaná a farkam máris nőne egy új. 
4. Néha beszélgetek növényekkel: ez megnyugtat engemet. 
5. Egy nap tuti lesz egy kis Horan babám, Mr Horan közbenjárásával (igen, szülök neki egy kölyköt:DD)
6. Fogalmam sincs, hogy mit írjak még. 
7. Egyszer amikor kicsi voltam úgy ittam a kólából, hogy az orromon jött ki. 
8. Villámgyorsan tudok átmenni a vihorászósból dühöngő vadállattá. 
9. Ha választhatnék, hogy melyik híres ember lennék, akkor Bruce Willis lennék, ugyanis szerintem tök cool megmenteni a földet. 
10. Néha azt képzelem, hogy tudok repülni és ennek csak a lépcső szab határt. 
11. Egyszer azt álmodtam, hogy Owen Wilson felesége vagyok és nagy orrú gyerekünk született. 



Válaszaim: 

1. Blogokat vagy könyveket olvasol inkább?

 Nos ez egy baromi nehéz kérdés. Imádom a könyveket, viszont utálom cipelni őket, így marad a telefonon lévő blogolás. Ami persze néha tök szar, mert ma már mindenki úgy érzi, hogy tud írni és nem is olyan fontos dolog befejezni a mondatokat, vagy helyesen leírni a szavakat. Végül is, igazuk van... Az minek?:DD 
BITCH PLEASEEEEEE. 

2. Milyen zenét hallgatsz a leggyakrabban?

Öö. Szabad hazudni?:DD Általában a hangulatomhoz megfelelőt, meg ami megy a rádióban. Imádom az 1D zenéket, Pink illetve Cod is közel áll a szívemhez. De igazából minden jöhet, ami jó. Sőt, a legtöbb ismerősömmel ellentétben én nagyon szeretem a magyar dalokat is. 

3. Milyen oldalakon vagy a legtöbbet, ha netezel?

Facebook, Yamm és a Teveclub. 

4. Melyik a kedvenc könyved?

Változó. Most épp a Járvány Scott Siglertől. Elég beteg könyv, rendesen odatett nekem:D Egész éjszaka figyeltem a szobámat, hogy hol néz vissza rám egy zöld szem:DD

5. Mi volt a legjobb dolog ami történt veled 2012-ben? 

Végre valahára leérettségiztem és most már büntetlenül azt csinálhatok amit akarok egészen este kilencig, ugyanis akkor van a pizsiidőm. 

6. Mielőtt elkezded írni a sztorit, előre eltervezed, hogy mi lesz a vége, és hogy mi fog benne történni?

Jó kérdés. A keret általában adva van, nagyjából tudom milyen vonalon fog végig futni az egész történet. De az előző két blogomnál is meglepetésszerű volt a vége még számomra is. Szóval a mostaniról is van egy terv, de nem biztos, hogy összejön. 

7. Ha választhatnál, melyik hírességgel töltenél el egy napot, és, hogyan viselkednél a jelenlétében? 

Okééé. Legyen Niall és egész nap zabálnánk, majd direkt megpróbálnám megnevettetni  ugyanis imádom ahogy nevet az a gyerek:DD a többi 18-as karika:D 

8. Ez az első blogod?

Nem kérem szépen, ez a harmadik. 

9. Mi szeretnél lenni a jövőben? 

Lediplomázott ember. Eddig az érettségi volt a cél, most ez. 

10. Mennyi ideje írsz? 

Kb. 12 éves korom óta, ha nem számoljuk azokat a bugyuta verseket még 7 éves koromból. Az írás mindig megnyugtat, tudom, hogy a papír nem gúnyol ki;)

11. Mi a legnagyobb félelmed?

Hogy mások is rájönnek, hogy nem vagyok szuperhős. Szóval psszt!


Bocsi Lea:DD De remélem kielégítőek voltak a válaszok:D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése