2012. június 30., szombat

Na helló mindenkinek:)


Igen visszatértem újult erővel:DD Sokan nyaggattatok már vele, és nekem is nagyon hiányzik az írás... Szóval régen hatalmas Jonas fan voltam. Illetve most is, csak már gyakorlatilag a Jonas Brothers nem létezik. Vagy csak egy kicsit pihentetve van.

Így elgondolkoztam, hogy talán a One Directionos srácok megfelelő alanyai lennének a következő történetemhez:) Sokat gondolkoztam, hogy milyen fajta stílusú történet legyen. Hiszen volt már krimis, romantikus, sírósmindmeghalunkdeörökkészeretlek meg minden. Ráadásul a fiúkat is meg kellett jobban ismernem:)) Így fogtam magam és az összes fellelhető videót ami van a youtube-n, meg minden máshol átböngésztem. Nem volt kis meló, de megérte:) Még így sem mondható száz százalékosnak a tudásom:DD

A főszereplő lány Melanie. Ihletője egy lökött barátnőm, akit nagyon imádok, és talán ő várja leglelkesebben a blogomat:) twitteren is tudjatok követni @melcs_ :) Melanie karaktere kicsit bonyolult, de szerethető:) 

És hogy melyik fiú lesz a főszereplő?:) Talán nem árulok el túl sokat, ha azt mondom, hogy itt nem csak egy főszereplő srác lesz:) Sőt egy tipikus háromszöges szerelem fog kialakulni...

 Na de túl sokat pofázok :DD Már mindenki a részre vár:D Ami csak este fog érkezni:)) Cserébe jó hosszú lesz:)

Addig písz mindenkinek és tényleg ne haragudjatok ezért a kezdetleges blogért:)) 

Ígérem, sietek:) Millió love, Nety XOXO

Tumblr_m6bksk4fly1rvuqudo1_500_large

2 megjegyzés:

  1. jajj már úúúgy várom *.*
    igaz, este nem tudom elolvasni, mert még mindig tart a feszt, de hajnalban el fogom ;D
    puszii <3 Bube

    VálaszTörlés
  2. jeeeeeeeeeeeeee:D igenigen:D én leszek itt a főszereplő:D szeretet van Nety<3 :DDDDDDD
    köszönöm a twitter reklámot:D Eskü szerethető vagyok csak néha hisztizek:D:D:D (na meg egoista)

    Kajakmeghalokarészvárásban *.*

    VálaszTörlés